8. Hoe kunnen we de administratieve last van de begeleiders verkleinen (met behulp van technologie)?

8. Hoe kunnen we de administratieve last van de begeleiders verkleinen (met behulp van technologie)?

De administratie last bestaat uit de planbare last (de verplichtingen) en de niet planbare last (dagelijkse gebeurtenissen). Dit vraagt veel van begeleiders waardoor de werkdruk hoog is en er minder tijd is voor kwaliteit van zorg, waardoor de cliënten ook last ervaren. begeleiders willen meer tijd in de zorg steken waar hun hart ligt. Door het probleem aan te pakken wordt de werkdruk minder en het werkplezier vergroot.

Info over de challenge

Naam uitdager: Amarant
Organisatie: Amarant
Voor wie is dit de grootste uitdaging?: De medewerker en indirect daardoor de cliënten. Maar de medewerkers ervaren veel last omdat ze minder tijd hebben voor het werk waar hun hart het meeste ligt.
Hoe groot is het probleem?: 10
Waarom wil je dit probleem aanpakken?: We hadden 3 uitdagingen in een poll geformuleerd binnen amarant. opgesteld door medewerkers en andere werknemers binnen amarant.
- hoe kunnen we onze medewerkers nog beter ondersteunen om in iedere levensfase gezond en met plezier te blijven werken?
- hoe kunnen we de administratieve last van de begeleiders verkleinen (met behulp van technologie)
- hoe kunnen we nieuwe medewerkers behouden.
daar kwam dus uit dat voor de middelste vraag vanuit amarant medewerker de meeste vraag was.
521